Telefonen... ljud... ?

Inatt när jag o kidde pratade i telefon , så började de prassla och de kom jätte konstiga ljud , de lät nästan som en utomjording som hade fått nån koppling till våra telefoner, så vi hörde knappt varandra , de var nästan som en skräckfilm!
Usch , jag satt vaken typ till klockan 4.00 på natten me lampan tänd sen (a) var lite små rädd ^^
Sen har jag bah sovit en aning i skolan idag! hähä ,
Just nu sitter jag o pratar me Emma Ganerud på skype, och väntar tills kidde ska fixa sin ^^..
Har tränat idag också! och de var faktist riktigt kul! :) Men jag var inte på sånt tränings humör idag ;/
Nu ska jag fortsätta prata me Emma hejsvejj!
Emmas blogg: www.choklademma.bloggplatsen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0