meningen ska nog va klar?

Igentligen tycker jag att man ska ha en mening med sin blogg.. Vad har jag för mening med min blogg?
Jag har inte kommit på något särskillt som handlar om just MIG eller min blogg.
Mitt liv?.. Men de är väll samma med kissie , Vad har hon för mening med sin blogg? hon är ändå känd liksom..
Hon blev känd som ingenting ? , Jo .. hon blev känd för att hon var riktigt fin , andra kollade på hennes blogg hela tiden , nu har hon förstört hela henne , hon har gjort massa kropps operationer, Hon säger att hon är tjock också , LÄGG NER -.- ´Vem har INTE sett större människor än kissie.. ?
 
Innan :

Efter :

På första bilden har hon inget smink , inga operationer.. Andra.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0