Har ingen speciell Rubrik här ^^

Heej alla läsare :)
Nu har jag tränat!! har rätt ont i låren ;/  men på ett sätt e´de nog positivt ^^
Imorgon blir de nog Åseda o va där över natten :)
Jag har en gammal vana , Jag tar alltid något och äter efter träningen ! För att jag gillar inte att äta direkt innan , för jag vill inte spy upp hälften ..  Så där hade jag iallafall ett gott råd (a) ät efter , och ifall du ska äta innan , ät typ en timme efter..eller  längre bak :)
''Om de är någon som undrar vad de är jag tränar så äre innebandy ;) ''
Jag hittar inte heller mitt papper som jag ska lämna in  till min tränare , de är ett papper som jag ska skriva på om en massa löften , Om man inte skriver på pappret så är de nog ingen idé att man är med ^^
Jag har skrivit på pappret.. Men jag hittar de inte (a) så jag ska få en kopia :)
Jag har fortfarande inte hittat var de är man kommenterar -.-'
Hoppas att ni gör de då :)
Nu ska jag lägga mig o kolla på en film eller något ! Hejjs :)
Längtar tills imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0